logo
Денонощни телефони за лечебни заведения за информация
и консултация при случай на донорска ситуация +359 879 011 611  |  +359 899 011 611
  • English

УНИКАЛЕН ИДЕНТИФИКАТОР СЪГЛАСНО РЕГИСТЪРА НА УСЛУГИТЕ: 693

ОРГАН, КОЙТО ПРЕДОСТАВЯ АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

Изпълнителният Директор на ИАМН

 ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

 Чл. 11, ал. 5, т. 3 от Закона за трансплантация на органи, тъкани и клетки

ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

Начин на заявяване на услугата – в деловодство на ИАМН, адрес гр. София, ул. „Св. Георги Софийски“ № 3 или на адрес гр. София, ул. „Братя Миладинови“ № 112

Срок за предоставяне на услугата – 7 дни

Документи:

Заявление по образец

Начин на подаване на документите:

  • в деловодство на ИАМН, адрес 1606 гр. София, ул. „Св. Георги Софийски“ № 3 или на адрес гр. София, ул. „Братя Миладинови“ № 112;
  • чрез лицензиран пощенски оператор на адрес в деловодство на ИАМН, адрес 1606 гр. София, ул. „Св. Георги Софийски“ № 3 или на адрес гр. София, ул. „Братя Миладинови“ № 112 (разходите за доставка са за сметка на заявителя на услугата).
  • Система за сигурно електронно връчване https://edelivery.egov.bg/
  • Системата за електронен обмен на съобщения (СЕОС) https://e-gov.bg/bg/119
  • През портал за предоставяне на електронни услуги https://eservices.bgtransplant.bg/Account/Login?ReturnUrl=%2F

Вътрешен ход на процедурата:

  1. Извършване на проверка в служебния регистър – проверка на информацията от служител със съответно ниво на достъп до служебния регистър. 
  2. Изготвяне и предоставяне на заявената справка – справката се изготвя в писмен документ.

ТАКСА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА, ОСНОВАНИЕТО ЗА ОПРЕДЕЛЯНЕ И НАЧИНИ НА ПЛАЩАНЕ

За услугата не се дължи такса

НАЧИН ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА

  • Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес;
  • Като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
  • Като вътрешна куриерска пратка;
  • Като международна препоръчана пощенска пратка;
  • Лично от звеното за административно обслужване;
  • По електронен път на електронна поща delovodstvo@iamn.bg

Информацията се получава лично или от пълномощник с нотариално заверено пълномощно.

СРОК НА ДЕЙСТВИЕ НА ДОКУМЕНТА/ИНДИВИДУАЛНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН АКТ

Безсрочно

ОРГАН, ОСЪЩЕСТВЯВАЩ КОНТРОЛ ВЪРХУ ДЕЙНОСТТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА

Министърът на здравеопазването

РЕД, ВКЛЮЧИТЕЛНО СРОКОВЕ ЗА ОБЖАЛВАНЕ НА ДЕЙСТВИЯТА НА ОРГАНА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕТО НА УСЛУГАТА

Компетентен Административен съд

Увеличи текста
Висок контраст