Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpdatatables domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/iamn.bg/public/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Функцията _load_textdomain_just_in_time е извикана погрешно. Зареждането на преводите за домейна simple-restrict беше задействано твърде рано. Това обикновено показва, че някой код в разширението или темата се изпълнява твърде рано. Преводите трябва да бъдат заредени при действието init или по-късно. За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 6.7.0.) in /var/www/iamn.bg/public/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Функцията wp_add_inline_script е извикана погрешно. Не пускайте <script> етикети в wp_add_inline_script(). За повече информация вижте Debugging in WordPress. (Това съобщение беше добавено във версия 4.5.0.) in /var/www/iamn.bg/public/wp-includes/functions.php on line 6121
Дирекция „Административно-правни и финансови дейности и информационно осигуряване“ - Изпълнителна агенция "Медицински надзор"
Deprecated: preg_split(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated in /var/www/iamn.bg/public/wp-includes/formatting.php on line 3493

Deprecated: preg_split(): Passing null to parameter #2 ($subject) of type string is deprecated in /var/www/iamn.bg/public/wp-includes/formatting.php on line 3493
logo
Денонощни телефони за лечебни заведения за информация
и консултация при случай на донорска ситуация 0700 50 611

Диана Мирчева

директор

Чл. 9. Общата администрация е организирана в дирекция „Административно-правни и финансови дейности и информационно осигуряване“.

Чл. 10. Дирекция „Административно-правни и финансови дейности и информационно осигуряване “:

  1. организира документооборота, деловодната и архивната дейност;
  2. организира и координира дейностите по административното обслужване на физически и юридически лица;
  3. организира дейността по предоставяне на достъп до обществена информация съгласно Закона за достъп до обществена информация;
  4. осъществява дейностите по управление на човешките ресурси на агенцията;
  5. изготвя и актуализира длъжностните разписания и поименните разписания на длъжностите на агенцията;
  6. изготвя всички актове, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения;
  7. поддържа и съхранява трудовите и служебните досиета на работещите в агенцията;
  8. организира дейностите по провеждане на обучения на служителите на агенцията и кариерното им израстване;
  9. организира и координира провеждането на обществените поръчки;
  10. изготвя, съгласува и/или дава становища по проекти на договори, включително международни договори, по които агенцията е страна;
  11. участва в изготвянето и дава становища по проекти на административни и нормативни актове, свързани с дейността на агенцията;
  12. дава становища и предложения във връзка с решаването на правни проблеми, свързани с дейността на агенцията;
  13. осъществява процесуалното представителство по дела в областите на дейност на дирекцията;
  14. организира и осъществява финансово-счетоводните дейности на агенцията в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, Сметкоплана на бюджетните организации, Единната бюджетна класификация и приложимите за бюджетните предприятия счетоводни стандарти и указания;
  15. извършва счетоводното отчитане на приходите и разходите по пълна бюджетна класификация по счетоводни сметки от Сметкоплана на бюджетните организации и параграфите от Единната бюджетна класификация;
  16. изготвя годишен проект на бюджет и тригодишна бюджетна прогноза на агенцията;
  17. съставя месечни, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджета, на сметките за средства от Европейския съюз и на сметките за чужди средства на агенцията;
  18. изготвя тримесечни и годишни оборотни ведомости и годишен финансов отчет на агенцията;
  19. организира и осъществява управлението на активите и материално-техническото снабдяване;
  20. организира и осигурява охранителния и пропускателния режим и транспортното обслужване;
  21. организира и осигурява почистването и санитарно-хигиенните условия в административната сграда на агенцията и в прилежащия ѝ външен район;
  22. организира и осигурява техническата поддръжка на информационно-комуникационната инфраструктура на агенцията – локални мрежи, комуникационно оборудване, телефонна инсталация, системен софтуер и хардуер;
  23. осъществява връзките с обществеността и информационната дейност на агенцията;
  24. организира публичните изяви на ръководството и служителите на агенцията, като координира дейността си с Министерството на здравеопазването;
  25. участва в организирането, провеждането и протоколното осигуряване на официални и работни срещи, семинари, дискусии и кръгли маси в агенцията;
  26. участва в организирането на дейностите, свързани с промоция и популяризиране на донорството и трансплантацията в обществото;
  27. изготвя проекти на програми за пребиваването на чуждестранни делегации и осигурява изпълнението им;
  28. отговаря за поддържането и актуализирането на българската и английската версия на официалната интернет страница на агенцията;
  29. извършва и други дейности в областта на компетентност на дирекцията, възложени от изпълнителния директор.
* Устройствен правилник на Изпълнителна агенция „Медицински надзор” в сила от 01.04.2019г, приет с ПМС № 53 от 27.03.2019г, Обн. ДВ. бр.26 от 29 Март 2019г., изм. и доп. ДВ. бр.15 от 14 Февруари 2023г.
Icon
Устройствен правилник на Изпълнителна агенция „Медицински надзор“

в сила от 01.04.2019г, приет с ПМС № 53 от 27.03.2019 г, Обн. ДВ. бр.26 от 29 Март 2019 г., изм. и доп. ДВ. бр.15 от 14 Февруари 2023 г.