В изпълнение на Решение № 246 на Министерския съвет от 10 април 2020 г., Хартата на клиента на ИАМН е актуализирана и е утвърдена със заповед № РД-20-3/08.06.2021 г. на изпълнителния директор на агенцията.
В хартата се съдържа описание на нивото на административно обслужване, което може да се очаква от Изпълнителна агенция „Медицински надзор“ (Агенцията) към Министерство на здравеопазването и информация какво се очаква от клиентите на услуги.
С хартата ние искаме да Ви информираме за услугите, които предлагаме и да очертаем основните правила, по които бихме желали да работим заедно.
Основната цел на хартата е да съдейства за подобряването на административното обслужване чрез залагане на съвременни и по-високи стандарти в административното обслужване. За осъществяване на посочената цел ние имаме нужда от Вашето съдействие и бихме оценили високо всяко изказано от Вас мнение, критика или препоръка.
Хартата ще бъде своевременно изменяна и допълвана, за да отговаря на променящите се потребности на клиентите.
Хартата не е нормативен акт, но е документ, с който служителите на Изпълнителна агенция „Медицински надзор“ се задължават да изпълнят поетите ангажименти към клиентите, за да бъде диалогът позитивен и сътрудничеството ползотворно.